Liebster Blog Award

By | 07:07 5 comments

 

 Dziś przychodzę  do Was z Liebster Blog Award.Zostałam nominowana, aż przez sześć blogów!
Serdecznie dziękuję za nominacje! 



Liebster Blog Award - O co właściwie chodzi?

 Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


 Pytania i odpowiedzi 

1. Jak nazywa się Twoja ulubiona piosenka?
Piosenki, które mogę słuchać cały czas od zawsze to:


2. Kto jest Twoim największym idolem?
Miley Cyrus, Ed Sheeran, Rihanna
3. Jaki film ostatnio obejrzałeś?
• "Uprowadzona"
4. Lubisz naleśniki? Dlaczego?
• Bardzo lubię :) Po prostu mi smakują ;)
5. Jakie jest Twoje hobby?
• Jazda konna, blogowanie, fotografia
6. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
• Niebieski i czarny
7. Jaki masz znak zodiaku?
• skorpion
8. W jakim sklepie najczęściej robisz zakupy?
• Bershka,H&M i Pull&Bear
9. Jaki masz kolor oczu?
• niebieski
10. Jaka jest największa zagadka wszechświata?
• Nie mam pojęcia 
11. Jakie jest Twoje motto?
• "Marzenia się nie spełniają.Marzenia się spełnia"


Ja nominuję każdego blogera, który przeczyta ten post :)

Starszy post Strona główna

5 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi! :)
    Ja tam nie lubię Rihanny, według mnie robi sieczkę z mózgu młodym ludziom.

    Pozdrawiamy,
    Monika i Roxi,
    http://suczkaroxi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tu pierwszy raz, będę wpadać i zaobserwuję :).
    P.S - Fajne odpowiedzi ;).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji! Bardzo ciekawe odpowiedzi.
    Obserwujemy i czekamy na kolejnego posta!

    Pozdrawiamy cieplutko i zapraszamy do nas.
    http://wesolepupile.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog jestem pierwszy raz i myślę że nie ostatni fajny post. Gratuluję nominacji
    Pozdrawiam M&M
    http://majkimojezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania :)