#1 Must have - książki

By | 02:44 7 comments
Zdecydowałam się, że wprowadzę nową serię na blogu must have.Polegało to będzie na pokazaniu wam przedmiotów, które chciałabym kupić.Na pierwszy ogień idą książki!


  1.  „Jak żywić psa” – nie mam w posiadaniu żadnego poradnika o żywieniu psów, więc taki bardzo by się przydał.Mam co prawda w książce o rasie shih-tzu opisane żywienie tych psiurków, ale jednak to nie to samo.Słyszałam już dobre opinie, więc bardzo chciałabym się dowiedzieć, czy ta książka jest faktycznie taka dobra i dowiedzieć się więcej o żywieniu psów.




 
 2."Kliker - skuteczne szkolenie psa" - Dzięki tej książce dowiesz się, dlaczego pomyłki najlepiej jest ignorować, dlaczego karanie nie przynosi pożądanych efektów i dlaczego twój pies rozumie język? kliknięć? Lepiej niż jakikolwiek inny.Opis brzmi ciekawie i bardzo bym chciała ją przeczytać.Do książki jest dołączona płyta CD co jeszcze bardziej zachęca do jej kupna.Na tej książce chyba najbardziej mi zależy.A czy wy korzystacie z takiej metody szkoleniowej?




3."Czemu pies sąsiada od wczoraj nie szczeka czyli 101 pytań o psy" - Do kupna tej książki bardzo zachęca opis:Jaka jest najstarsza rasa psów? Czy są psy, które nie szczekają? Po co pies merda ogonem? Czy psy różnych ras porozumiewają się tym samym językiem? Jak nazwać psa, aby reagował na swoje imię? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź w naszym poradniku. Warto lepiej poznać swojego najlepszego czworonożnego kompana. Tych pytań jest oczywiście o wiele, wiele więcej.Bardzo ciekawią mnie odpowiedzi na te pytania.Można naprawdę wiele się dowiedzieć!
Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. Fajnie, że wprowadziłas taką serię. Bardzo mi się podoba :D
    Z chęcią zakupiłabym te trzy książki..
    Pozdrawiamy!
    Sisi i Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe książki! :)...jak i pomysł z ich dodaniem! :D

    Pozdrawiamy,
    Monika i Roxi,
    http://suczkaroxi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe ! Ja miałam w rękach drugą książke za 6,99 zł -,- w Auchanie taka wyprzedaż ;p może jak znajdę kiedyś to kupię ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł z taką serią! Słyszałam wiele dobrych opinii o książce ,,Kliker-skuteczne szkolenie psa'' sama chcę ją kupić :P
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa ta seria :) My mamy 3 książki o psach. Wszystkie bardzo fajne. Z tych co opisałaś to znam jedynie drugą.
    Pozdrawiamy
    swiatoczamiluny.blogspot.com
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na serię postów, jednak do mnie nie przemówił gdyż nie lubię czytać książek, jak już to psie i muszą mnie zaciekawić :) Czekam na kolejny post z tej serii!
    (daisy-yt.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania :)