Christmas

By | 10:22 9 comments
Nie miałam niestety okazji złożyć Wam życzeń, aczkolwiek mam nadzieję, że święta spędziliście bardzo dobrze, w gronie rodziny, uśmiechnięci i szczęśliwi.


A teraz kilka ważnych informacji:
  • Niedługo na kanale pojawi się filmik, więc zapraszam do subskrybowania. [kliknij tu, i subskrybuj]
  • Nasza strona na fb to Dog Dream Team [kliknij tu, i polub]
  • W styczniu postaram się zorganizować jakiś konkurs i poinformuje Was o nim oczywiście na blogu, ale również na Facebooku 
  • Jeżeli chcesz do mnie napisać to zapraszam na pocztę: smiletoolivia1@gmail.com i już na wcześniej wspomnianego fb
  • Jeśli masz bloga i chcesz się ze mną wymienić postami to skontaktuj się ze mną


Nowszy post Starszy post Strona główna

9 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia i psiak :).

    Pozdrawiam H&F
    jaimojaspanielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog bardzo fajnie się zapowiada. Miło czyta mi się twoje posty. Zdjęcia są śliczne, a wygląd bloga cudny :). Obserwuję!

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    Ps. Jak mają na imię twoje psiaki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje + mam cie na piszcie czytelników ! Super czekam na filmiki :)
    dzinamojeszczescie.blogspot.com
    Pozdrawiam :) I&D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny pies, blog ciekawie się zapowiada :).
    Ja również obserwuję i będę zaglądać tutaj :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Psiaka masz cudownego bardzo fotogeniczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak już dziewczyny pisały wcześniej blog ciekawie się zapowiada, pieski są naprawdę śliczne. Również obserwuje i zapraszam do siebie: http://zpamietnikaschroniskowegozwierzaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Haker uroczy *-*
    zapraszam do nas;
    mezyciepsie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog ! Psiaki masz piękne <3
    obserwuje was i czekam na filmik ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm.. widziałam, już jedno z tych zdjęć, a no tak! Zgłosiłaś je do naszego konkursy na fb :D Blog mi się ogólnie bardzo podoba, obserwuję. :D Polajkowałam waszego facebooka. Czekam na kolejne posty, które ukarzą się z waszej strony <3
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i obserwowania :)